2011. október 27., csütörtök

BOMBOLETTI avagy LUMACHINE DEL MARE

Magyarul: apro tengeri csigak.
Aposomtol tanultam a receptjet, es o szeretette meg velem. Mondjuk nem volt nehez,
mert nem vagyok finnyas :-), benne pedig megbiztam maximalisan, hogy szeretne nekem
atadni az izeket, amiket en meg a hazassagunk elejen nem ismertem.
Ez a fogas, vagyis nevezzem inkabb "nass"-nak, sokszor volt a ferjem szuleinek az
asztalan.



En 1 kg apro csigat vettem.
Itthon alaposan atmostam, es feltettem hideg vizbe foni.
Kb. fel oran keresztul kell fozni, amig felig megpuhul.
Ekkor leszurni, es alaposan ujra atmosni, tobbszor valtott vizben.
Egy serpenyoben keves olivaolajon 2 agacska friss rozmaringot futtatunk.
Ratesszuk a csigakat, es hozzaadunk 2 dl befozott paradicsomot, sozzuk,
kb 1 dl vizzel higitjuk, es lefedve tovabbi 20 percig fozzuk.
Talalskor ne felejtsunk fogpiszkalot adni hozza, maskulonben nehezkes lesz
a kormunkkel kiszedegetni a csigakat a hazukbol !!!! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése