2011. augusztus 14., vasárnap

SZÜZÉRMÉK BACONNAL ÉS KÖSZMÉTÉVEL

Ez a recept csak azert johetett letre, mert keves idom volt magamnak
ebedet kesziteni, dolgoztam egesz nap.
A szuzermek megvoltak, es egy marek koszmete is - a hutoben.
Meg persze elokerult nehany szelet bacon szalonna.



A szuzermeket soztam, es borsoztam, a sutot elomelegitettem.
A husokat korbefontam a vekonyra szelt szalonnaval, es fogpiszkaloval
megtuztem.
Egy serpenyoben - forro vajon  mindket oldalan atsutottem, es 5-6 percre
a forro sutobe tettem.
Visszaraktam a serpenyobe, melledobtam a megmosott koszmeteket,
es tovabbi 2-3 percig foztem.



NAGYON FINOM LETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 megjegyzés:

  1. Istenieket főzöl!!!!! Csak csorgatom a nyálam, ahogy nézem a blogodat!

    VálaszTörlés
  2. Koszonom szepen Eva!!!! En egyszeruen fozok. Mindennap.... puszi Kira

    VálaszTörlés