2011. október 29., szombat

ERŐS PAPRIKA OLIVAOLAJBAN

(Peperoncino nell olio di oliva)

Egy ismerosunk (Bruno bacsi), aki gazdalkodo, arulta el a titkot.
Na, nem nagy titok volt, de O eskuszik ra, es en azota is igy keszitem.
Ebben az evben pedig meg kifejezetten keszultem is az eros paprikara, mert
a ferjem baratjatol (Giancarlo) egy kulonleges konyhai ollot kaptam, amivel
a zoldsegeket konnyeden lehet aprora vagdosni (hagyma, fokhagyma, s.repa,
zeller, petrezselyem).



Szoval:
Az eros paprikat konyharuhaval megtorolgetem, es aprora, vagy kis darabokra
vagom.
SOVAL enyhen megpergetem, es 2 napra letakarva felreteszem. (ez a titok, hiszen
ez azert szukseges, hogy az erejet kiengedje).
Ezutan kis uvegekbe rakom, a paprikabol rakok az aljara, es 3x-os mennyisegu
olivaolajjal felontom. Nehany het mulva fogyaszthato, nekem 1 evig is elall, de
vigyazat! - nagyon eros, eleg nehany csepp belole az etelekbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése