2011. június 12., vasárnap

NÉRÓ SZELET

A receptet innen vettem, és mondhatom: nagyon finom lett. Gyerekkorom ízeit kaptam vissza.
Köszönöm szépen!!!!!!!!!

Bemásolom a receptet:

Hozzávalók 4 főre :
  • 35 dkg cukor
  • 25 dkg margarin
  • fél citrom
  • 5 tojás
  • 35 dkg liszt
  • 1 cs sütőpor
  • 2 ek kakaó
  • késhegynyi piros ételszínező
A töltelékhez:
  • 1 üveg sárgabarack lekvár
A tetejére:
  • 1 tortabevonó
  • 2 ek napraforgó olaj
  • ________________________________________________________________

Elkészítés:

  1. A tojásokat a cukorral habosra keverjük.
  2. Hozzáadjuk a margarint és a citrom reszelt héját és levét. Majd fokozatosan a sütőporral elkevert lisztet.
  3. 3 részre osztjuk a tésztát.
  4. Az egyikbe tesszük a kakóport, a másikba az ételfestéket. a harmadikba semmit.
  5. Egyenként megsütjük sütőpapírral bélelt tepsiben.
  6. Ha kihűltek a lapok, megkenjük baracklekvárral.
  7. Majd a tetejére rátesszük a megolvasztott bevonót.
  8. 4-5 órát álljon, és vizes késsel szeleteljük.
/Megjegyzés: én a kevert masszához 1 dl tejet adtam, mert szükségesnek éreztem, hogy az állaga
 kenhető legyen a tepsiben/
    sütési hőfok: 180 °C
    tepsi mérete: 26x35 cm





    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése