2011. május 5., csütörtök

GOCSEJI VARGANYALEVES

A kedvenc levesemmel folytatom...... egy kedves topiktarstol kaptam a receptet
Gocseji varganyaleves/Repaful

Általában van idehaza csirkecsontom abból főzök egy húslét, és abban teszem fel a levest. Tegnap csak az egyszerű módját választottam a főzésnek. Mivel göcseji vargánya levest főztem, ezért 3 kisebb szem krumplit (tegnap kifli burgonya volt), 1 vaskos sárgarépát, 1 petrezselyem gyökeret felkockáztam, egy kevés vöröshagymát apróra vágtam, és egy gerezd fokhagymát összepréseltem, beletettem egy kisebb fazékba, arra tettem kb. másfél marokra való fagyasztott, felszelt vargánya gombát. Felöntöttem egy picit több vízzel, mint ami ellepi, dobtam bele paprika szeleteket, paradicsomot, és tettem bele tengeri sóval készült ételízesítőt, egy pici sót. Nagyon hamar megfő, időközben tettem bele egy pici őrölt borsot és összezúzott csombort. Készítettem egy laza pirospaprikás rántást, tettem bele 2 evőkanál tejfölt, jól kikevertem, hőkiegyenlítettem a leves levével, és behabartam. Amikor felforrt, szórtam bele jócskán, rusztikusra vágott zöldség zöldjét. Ha olyanom van, akkor szaggatok bele apró csipetkét is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése