2011. május 12., csütörtök

TOLTOTT CSIRKECOMBOK

TOLTOTT CSIRKECOMBOK






2 nagy fej champignon gombát apróra vágtam, kevés olajban pároltam kevergetve 10-15 percig. Kihűtöttem. 2 főtt tojást is apróra vágtam. 2 zsemlét langyos tejbe áztattam, kicsavartam. Az egészet összedolgoztam, + hozzáadtam sót, borsot, 1 nyers tojást, sok vágott petrezselyemzöldet. Majoránnát. (lehet hozzáadni kevés csirkemájat és párolt zöldborsót is).
Keves vajon megfuttatott vagott ujhagymat is adtam hozza. !!!!!


A csirkecombok bőrét fellazítottam, megtöltöttem, fogpiszkálóval összetűztem. Sóztam, borsoztam, és olajozott tepsibe raktam. Lefedve 1 óra hosszáig sütöttem 200 fokon, aztán felfedve kb. 10 percig pirítottam.

Ezt a tolteleket az Edesanyamtol tanultam, azota furjeket is toltottem vele.

4 megjegyzés:

  1. szia, mindig imádtam a receptjeidet (nlc), nem is tudtam, hogy blogod is van:) amint lesz egy kis időm, végigolvasom és végigfőzöm (már amit itt is lehet). szuper receptek, szép képek, remélem, szép lassan felteszel minden finomságot.

    VálaszTörlés
  2. Wow, én is nagyon örülök neked, és a receptjeidnek is:)) (marcsika_1)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok Lanyok! Mivel kb. 1 hete kezdtem el csinalni a blogot..... lassan haladok. 5-6 ev sok fotojat es receptjet nem konnyu osszeszedni. Foleg most sok a munkank, mivel antikvitas uzletunk van.... es most van a domping :-) hal'Istennek..... na, szep lassan..... azert koszi!

    VálaszTörlés